2014. augusztus 23., szombat

Bienvenidos!!!

Bienvenidos! Isten hozott!- látszott a feliraton a mozgólépcső tetején én pedig szívem szerint elsírtam volna magam a megkönnyebbüléstől.
30 órát utaztam. Abból 16 órát töltöttem repülőn, 6 órát reptéren, a maradék 8 óra pedig az utazás a reptérre, a hotelba oda-vissza és ki a teptérről.
De itt vagyok, a csodálatos Buenos Airesban, ahol a nagybátyám és a nagymamám vártak, nemsokára találkozom a nagynénémmel.... Hihetetlen érzés.
Gyönyörű idő van.

Istambulban szálltam át és mivel kaptam hotelt az éjszakára, a taxiból elég sokat láttam a városból. Hihetetlen fények, vibrál a város, de mégis csalódtam benne.
Főleg az emberek miatt. A reptéren is és a hotelben is undokok voltak, semmi segítőkészség nem volt bennük.
Maga a repülés nem volt rossz, szeretek repülővel utazni és nagyon jó volt a repülőtársaság (itt a reklám helye: Turkish Airel utaztam, nagyon ajánlom, sok poggyászt hozhattam (2x 23 kiló!!), rendes, meleg ételt adtak a repülőn)

Itt Buenos Airesben, bár még csak a családommal találkoztam, már sokan mondták Nagymamámnak, hogy szívesen "vigyáznak rám", elkísérnek a városba, segítenek ha valamit szeretnék itt csinálni ( pl. Az angol tanulásomat megszervezni.. Nyelviskola vagy magántanár legyen??)

A mai napra még egy kis séta van tervbe véve, egyébként pihenek. Minden gond nélkül "átálltam", mivel este érkeztem fáradtan, a welcome-vacsi és egy kis beszélgetés után gond nélkül elaludtam, reggel itteni idő szerint 10-kor keltem, tehát ez nem lesz már probléma :)

Alig várom, hogy beinduljon itt az életem, hogy lássam a várost, minél több emberrel találkozzam, hogy sokat tanuljak és talán tőlem is tanulhassanak.

Sokat gondolok Rátok, hiányoztok.

Milló puszi

Nagymamám kertje :) Nyílnak a virágok, jó idő van.. Legjobb hely a pihenésre :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése